REKLAMACIJE
Kupac web stranice ima pravo reklamacije u sljedećim slučajevima:
• Odstupanja od naručenog proizvoda
• Nestanka proizvoda
• Oštećenog proizvoda
Zbog odstupanja naručenih proizvoda od primljenih proizvoda ili identifikacije nestalih proizvoda, reklamacije će se podnositi na
dan primitka naručenog i od poštanske službe. U protivnom proizvodi će se smatrati prihvaćeni od strane kupca.
U slučaju pravovremene i odgovarajuće reklamacije, Akropola d.o.o. će zamijeniti proizvode bez dodatne naplate kupcu. Troškovi dostave
radi vraćanja proizvoda su pokriveni od strane kupca.
U slučaju nestanka proizvoda, Akropola d.o.o. je u mogućnosti ponuditi zamjenski proizvod iste vrijednosti ili još jedan iste namjene.
Akropola d.o.o. će refundirati određeni iznos, u slučaju da kupac odbije zamjenu nestalog proizvoda. Troškovi dostave su pokriveni od strane Akropola d.o.o.
Reklamacije nepoznatih nedostataka proizvoda će se odobravati nakon nalaženja istih, ali najkasnije do isteka garancije.
U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja ili ishabanosti proizvoda. Kupac prilikom uručenja
kupljene robe treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača.
U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 72 sati od preuzimanja kupljene robe.
Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti!
U tom slučaju kupac bi nam trebao dostaviti e-mail s kopijom potvrde ili računa, brojem narudžbe i slikama proizvoda.
Nakon potvrde reklamacije od strane Akropole d.o.o., kupac može tražiti cijeli povrat, popust ili zamjenu proizvoda zamjenskim proizvodom.
Troškovi dostave su pokriveni od strane Akropole d.o.o.
Ukoliko u roku od 30 dana od potvrde reklamacije, kupac ne odabere niti jednu od tri opcija, Akropola d.o.o. ima pravo da ne izvrši povrat bilo kojeg iznosa.
Ako je reklamacija odbijena, Akropola d.o.o. će poslati e-mail kupcu.
Kontaktirajte nas: info@garaze.hr / telefon: +385 91 110 1589